Като за начало.....

Искам да поздравя всичките си приятели и да им пожелая приятни мигове и забавления . Тези, които са само наблюдатели или не приемат темите и публикациите имат правото да не четат и пишат тук .

сряда, 13 януари 2010 г.

Колко мило .......

Човек в работата си се сблъсква с какви ли не ситуации , хора и емоции ,но идва и момент на удовлетворение от постигнатото. Ще ви разкажа един случай от днес :
.....Месеци наред работя с едно много симпатично семейство , хора на средна възраст интелигентни и възпитани , които вадят парите си с честен труд и знаят да ги ценят . Практични и същевременно отворени към новостите.Нещата вървят бавно - колебаят се и трудно взимат решение , но са винаги много тактични и не прекаляват с губене на времето ти. Днес случайно жената ми писа и коментирахме каква кухня трябва да направим - комбинацията на цветовете, материалите и разположението на уредите в нея . След нашия разговор жената ми писа следното изречение: ..."Пак ти благодаря за търпението, на мен също ми е приятно! Имах късмет да попадна на теб!"
Разбира се , че ми стана много приятно и й благодарих за казаните думи и оценката . Максимата " Клиента винаги има право" на Джон Селфридж мисля , че в днешно време не е много актуална . Попадала съм в ситуацията на клиент и съм си тръгвала разочарована от отношението на продавача.
Колко малко му трябва на човек за да бъде щастлив , една добра дума ,един мил жест ......
Помислете си какви сме и какви искаме да бъдем !

1 коментар:

  1. И ти си имала късмет с клиент,не само тя с теб :) Аз работя всеки ден с хора (много) и това,което виждам не е много розово.Но все пак има и такива,които въпреки вътрешната си агресия и грозота на деня- са се научили да оценял услията на околните.Пожелавам по-често да срещаш такива хора :)

    ОтговорИзтриване